Η νέα εποχή πραγμάτων δεν απαιτεί από τον εργαζόμενο να πηγαίνει καθημερινά στη δουλειά, ενώ υπάρχουν και αρκετά επαγγέλματα που επιτρέπουν στους υπαλλήλους να εργάζονται από το σπίτι.
Πριν το στήσετε πρέπει να αναλογιστείτε τις παρακάτω ερωτήσεις:
1) Τι ακριβώς θα κάνετε σε αυτό τον χώρο εργασίας; (π.χ. απλά θα γράφετε;)
2) Θα επισκέπτονται εξωτερικοί συνεργάτες ή/και πελάτες;
3) Θα πρέπει να υπάρχει κάποιος αποθηκευτικός χώρος;
4) Τι είδους εξοπλισμός χρειάζεται; Τόσο σε έπιπλα όσο και σε τεχνολογικό εξοπλισμό (βλ. Η/Υ, εκτυπωτής, fax, τηλέφωνο κατάλληλο για teleconferencing κλπ)
Αφού λύσετε τα παραπάνω ζητούμενα, αναζητήστε τον ιδανικό χώρο τοποθέτησης του γραφείου σας. Αν δεν υπάρχει κάποια γωνία στο σπίτι που θα μπορούσατε να το βάλετε, εκμεταλλευτείτε κάποιο μεγάλο τραπέζι που ήδη υπάρχει στο χώρο σας, όπως π.χ. το μεγάλο τραπέζι στο σαλόνι, που χρησιμοποιείτε μόνο σε γιορτές κα ειδικές περιπτώσεις.
Αφού αποφασίσετε ποιος χώρος είναι αυτός που θα στήσετε το γραφείο σας, μεταφέρετε εκεί όλα τα σχετικά αντικείμενα και έπιπλα. Έτσι, όχι μόνον θα γλιτώνετε χρόνο όταν θέλετε να βρείτε κάτι, αλλά θα κάνετε και έναν διαχωρισμό μεταξύ «σπιτιού» και «δουλειάς».
Τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε στο στήσιμο του home office:
1. Μην έχετε κοντά σας τηλεόραση! Θα σας αποσπά σίγουρα
2. Φροντίστε οι αποθηκευτικοί χώροι να είναι αρκετοί και σωστά οργανωμένοι έτσι ώστε να μην γεμίσετε χαρτιά και φακέλους
3. Μην αμελήσετε το συμμάζεμα των διαφόρων καλωδίων, γιατί το αισθητικό αποτέλεσμα, παρ’ όλες τις προσπάθειες σας μπορεί να είναι τουλάχιστον απογοητευτικό.
4. Μην ξεχνάτε τη σημασία του σωστού φωτισμού. Φροντίστε για την αποτελεσματικότητα και την συγκέντρωσή σας με ένα πολύ καλό φωτιστικό. Ακόμη καλύτερα, τοποθετήστε το γραφείο κοντά σε ένα παράθυρο.
5. Αποφύγετε να βάλετε το γραφείο στο χώρο που βρίσκονται τις περισσότερες ώρες οι συγκάτοικοί σας/ η οικογένειά σας. Θα σας αποσπάσει την προσοχή.
epiplo4u.gr
Πριν το στήσετε πρέπει να αναλογιστείτε τις παρακάτω ερωτήσεις:
1) Τι ακριβώς θα κάνετε σε αυτό τον χώρο εργασίας; (π.χ. απλά θα γράφετε;)
2) Θα επισκέπτονται εξωτερικοί συνεργάτες ή/και πελάτες;
3) Θα πρέπει να υπάρχει κάποιος αποθηκευτικός χώρος;
4) Τι είδους εξοπλισμός χρειάζεται; Τόσο σε έπιπλα όσο και σε τεχνολογικό εξοπλισμό (βλ. Η/Υ, εκτυπωτής, fax, τηλέφωνο κατάλληλο για teleconferencing κλπ)
Αφού λύσετε τα παραπάνω ζητούμενα, αναζητήστε τον ιδανικό χώρο τοποθέτησης του γραφείου σας. Αν δεν υπάρχει κάποια γωνία στο σπίτι που θα μπορούσατε να το βάλετε, εκμεταλλευτείτε κάποιο μεγάλο τραπέζι που ήδη υπάρχει στο χώρο σας, όπως π.χ. το μεγάλο τραπέζι στο σαλόνι, που χρησιμοποιείτε μόνο σε γιορτές κα ειδικές περιπτώσεις.
Αφού αποφασίσετε ποιος χώρος είναι αυτός που θα στήσετε το γραφείο σας, μεταφέρετε εκεί όλα τα σχετικά αντικείμενα και έπιπλα. Έτσι, όχι μόνον θα γλιτώνετε χρόνο όταν θέλετε να βρείτε κάτι, αλλά θα κάνετε και έναν διαχωρισμό μεταξύ «σπιτιού» και «δουλειάς».
Τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε στο στήσιμο του home office:
1. Μην έχετε κοντά σας τηλεόραση! Θα σας αποσπά σίγουρα
2. Φροντίστε οι αποθηκευτικοί χώροι να είναι αρκετοί και σωστά οργανωμένοι έτσι ώστε να μην γεμίσετε χαρτιά και φακέλους
3. Μην αμελήσετε το συμμάζεμα των διαφόρων καλωδίων, γιατί το αισθητικό αποτέλεσμα, παρ’ όλες τις προσπάθειες σας μπορεί να είναι τουλάχιστον απογοητευτικό.
4. Μην ξεχνάτε τη σημασία του σωστού φωτισμού. Φροντίστε για την αποτελεσματικότητα και την συγκέντρωσή σας με ένα πολύ καλό φωτιστικό. Ακόμη καλύτερα, τοποθετήστε το γραφείο κοντά σε ένα παράθυρο.
5. Αποφύγετε να βάλετε το γραφείο στο χώρο που βρίσκονται τις περισσότερες ώρες οι συγκάτοικοί σας/ η οικογένειά σας. Θα σας αποσπάσει την προσοχή.
epiplo4u.gr